تبلیغات
game - مصاحبه با شخصیت دانته(لانگدون)

game forever

مصاحبه با شخصیت دانته(لانگدون)

نویسنده :vahid fatemi
تاریخ:شنبه 26 تیر 1389-05:59 ب.ظ

مصاحبه اختصاصی پردیس گیم با روبن لانگدون

شاید شما روبن لانگدون (Reuben Langdon) را نشناسید، ولی جالب است بدانید، او کسی است که چهره دانته (Dante) از روی صورت وی ساخته شده و کار ضبط حرکات (Motion-Capture) و صدای دانته در سری Devil May Cry  بر عهده او بوده است. لانگدون اخیرا کار بدلکاری شخصیت اصلی فیلم پرفروش Avatar را نیز بر عهده داشته و یکی از کارگردان های این بخش بوده است. روبن در صنعت فیلم ژاپن هم فعالیت هایی داشته که از جمله کارهای او می توان به ایفای نقش در B-Fighter Kabuto و همکاری با جکی چان اشاره کرد. بیشتر فعالیت های روبن در زمینه بازی است و او کارگردان اجرایی ضبط حرکات در بازی های Lost Planet 2، Resident Evil 5 ،The Bourne Conspiracy و... بوده است. مهم ترین کار او روی بازی Devil May Cry 3,4 بوده و همچنین او با کارگردان های بزرگ دیگری همچون استیون اسپیلبرگ و پیتر جکسون کار کرده است. از کارهای جدید او می توان به تاسیس کمپانی Just Cause اشاره کرد که قرار است یک استودیوی بزرگ ضبط حرکات برای بازی ها و فیلم های سینمایی باشد. خوشبختانه توانستیم از طرف سایت پردیس گیم با آقای لانگدون مصاحبه ای داشته باشیم که بسیار جالب شده است.

 

پردیس گیم: امروزه شخصیت بازی ها بسیار واقعی تر از گذشته شده اند و تکنولوژی ضبط حرکات این کار را عملی کرده است. شما آینده این تکنولوژی در بازی ها را چگونه می بینید؟


لانگدون: از نظر تکنیکی کارها خیلی واقعی تر خواهند شد و Avatar مثالی است که تکنولوژی چه کارهایی می تواند بکند. کمی طول خواهد کشید تا همان تکنولوژی Avatar را در بازی ها با هزینه پایین اجرا کنیم، ولی این کار به زودی زود امکان پذیر خواهد شد.


پردیس گیم: شما روی بازی ها و فیلم های زیادی کار کرده اید. تا به حال به فکر بازی کردن جلوی دوربین در یک فیلم فکر کرده اید؟


لانگدون: بله، خب باید به من فرصت بدهید (خنده). در حال حاضر روی دو پروژه ضبط حرکات و فیلم زنده کار می کنم. به تازگی در فیلم Scott Pilgrim علاوه بر کار ضبط حرکات، نقش کوتاهی هم داشته ام.

 

پردیس گیم: بزرگترین تفاوت بین بازیگری در ضبط حرکات با بازیگری در فیلم چه چیزی است؟


لانگدون: در حقیقت هیچی، حداقل نه در حال حاضر. در Mo-Cap شما همانند فیلم نمی توانید با چهره احساسات را انتقال دهید و کاملا باید با بدن خود این کار را انجام دهید و این که میزان تکرار یک صحنه در Mo-Cap کمتر از یک فیلم زنده است.


پردیس گیم: شما بدلکاری های زیادی انجام داده اید، آیا ورزش خاصی می کنید؟


لانگدون: من سابقه ورزش های رزمی داشته ام و واقعا در تمام سبک ها کار کرده ام. همچنین کمی هم از ژیمناستیک می دانم که کمک زیادی به زنده ماندنم در این بدلکاری ها کرده است!

 

پردیس گیم: شخصیت دانته در Devil May Cry یکی از محبوب ترین شخصیت های صنعت بازی است و مسلما بازی شما در نقش او تاثیر بسزایی در واقعی شدن شخصیت دانته داشته است. وجه اشتراکی با دانته دارید؟


لانگدون: بله، ما هر دو شیطان های زیبایی هستیم! (خنده). ولی در حقیقت هر چه سنم بالاتر می رود، خودم را بیشتر شبیه به دانته می بینم. نمیدانم این موضوع خوب هست یا نه، شاید به خاطر بازی کردن زیاد در نقش او است که کمی از خصوصیات اخلاقی دانته را به ارث برده ام. شاید روزی کاملا شبیه به او شوم و دیگر روبن لانگدونی وجود نداشته باشد. یک نیمه شیطان/انسان که آدم نمی کشد. اوه این خیلی خوب است، نمی توانم صبر کنم.


پردیس گیم: ما همه منتظر Devil May Cry 5 هستیم. چیزی در مورد آن می دانید؟


لانگدون: من هم منتظر هستم. زودباش Capcom من به شغل نیاز دارم (خنده).

 

پردیس گیم: شما روی Avatar با جیمز کمرون کار کرده اید. این کار چطور بود؟ چه تفاوتی با ایفای نقش در یک بازی داشت؟


لانگدون: کار با جیم روی Avatar یکی از فوق العاده ترین تجربه های زندگی من بود. در اصل تفاوت آنچنانی در بازی در این فیلم با یک بازی وجود نداشت، ولی تکنولوژی استفاده شده در Avatar دست ما را به عنوان یک بازیگر خیلی باز می کرد. همچنین طبیعت و بازیگران متفاوت در این فیلم کار را از ایفای نقش در بازی متفاوت تر می کرد.


پردیس گیم: به عنوان کسی که روی بازی های زیادی کار کرده، آیا شما یک Hardcore هستید و بازی های زیادی انجام می دهید؟


لانگدون: خیلی دوست دارم می توانستم بیشتر بازی کنم، ولی وقت آن را ندارم، اما خودم را یک بازیکن حرفه ای در Street Fighter می نامم، ولی اصلا خودم را رقیب بازیکن های دیگر نمی نامم. خوشبختانه در هفته می توانم چند ساعت بازی کنم که این به خودی خود برای من نوعی Hardcore بودن است.

 

پردیس گیم: چه تفاوتی بین بازی ها و فیلم ها است؟


لانگدون: داستان فیلم ها در یک ساعت و نیم تا دو ساعت تعریف می شوند، ولی بازی ها حتی چند هفته برای تمام کردن، طول می کشند. این تفاوت اصلی آن هاست.


پردیس گیم: متوجه شدیم که شما روی فیلم های هنگ کنگی زیادی کار کرده اید و بیشتر بازی های شما ژاپنی هستند. چرا ژاپن؟


لانگدون: من وقتی 19 ساله بودم، به ژاپن رفتم و دوستان زیادی در کالج های آنجا به دست آوردم. در حقیقت کارهای مالی من در ژاپن انجام می شود و کمپانی Just Cause Productions ما در آنجا قرار دارد و تا به حال کارهای زیادی را در ژاپن در این کمپانی در دست گرفته ایم. همچنین من در Hong Kong زندگی می کنم و دوستان زیادی در تایوان و چین دارم. در حال حاضر فعلا در پکن زندگی می کنم.

 

پردیس گیم: در آخر خیلی ممنون هستیم و برای شما آرزوی بهترین ها را می کنیم، چون شما بهترین هستید.


لانگدون: ممنون از حمایت شما و من در آینده کار خود را ادامه می دهم تا بهترین لذت ها را برای شما خلق کنم.

 

مصاحبه کننده: حمیدرضا نیکوفر

 



نوع مطلب : مصاحبه 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo