تبلیغات
game - مصاحبه با تهیه كننده Ghost Recon: Future Soldier

game forever

مصاحبه با تهیه كننده Ghost Recon: Future Soldier

نویسنده :vahid fatemi
تاریخ:شنبه 5 تیر 1389-12:19 ب.ظ

http://gamerinvestments.com/video-game-stocks/wp-content/uploads/2010/03/ghost-recon-future-soldier-screens.jpg
در E3 امسال شاهد نمایشی خیره كننده از یكی دیگر از عناوین محبوب تام کلنسی (Tom Clancy) یعنی Ghost Recon بودیم.
باز هم همان گیم پلی تاكتیكی با كمی عناصر مخفی كاری بازگشته تا یك تجربه ناب و لذت بخش را خلق كند.
 در همین راستا سایت vg247 مصاحبه ای را با آقای
جاستین دراست (Justin Drust) تهیه كننده Ghost Recon: Future Soldier انجام داده که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

VG: در سری های قبلی Ghost Recon تجربه ای كاملا متفاوت در نسخه PC نسبت
 به نسخه های كنسولی داشتیم. آیا در Future Soldier هم همینطور است؟

دراست: در حال حاضر نمی توانم در مورد آن صحبت كنم، ولی باید بگویم PC همیشه
از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده است و به طور كلی Ghost Recon برای
 اولین بار روی PC عرضه شده بود و این بار هم سعی داریم بازی قوی روی آن بسازیم.
نمی توانم زیاد در مورد جزئیات صحبت كنم، ولی مطمئن باشید كه خیلی عالی خواهد بود.

VG: ولی آیا متفاوت خواهد بود؟

دراست: نمی توانم در مورد آن صحبت كنم.
 
VG: بازی Future Solider كمی متفاوت است و شبیه به Gears of War كه فقط اسم دیگری دارد، نیست. این بازی در مورد قرار گرفتن در موقعیت های متفاوت و همكاری تیمی است. آیا فكر می كنید سبك های بازار پسند مثل Gears of War و یا Halo می توانند با این بازی رقابت كنند؟

دراست: بله. ما از انجام بازی هایی كه نام بردید لذت می بریم، ولی بازی ما چیز متفاوتی است. شما می توانید به صورت چهار نفره در بخش Co-Op بازی كنید و با دوستان خود جوخه شخصی درست كنید و كارهای مخفی بیشتری انجام دهید. شما درست می گویید و ما موارد مالی و بازار پسندی هم در نظر داشته ایم. وقتی مردم بازی ما را نگاه می كنند، دوست دارند آن را سریعا بخرند و از آن لذت ببرند. به نظر در بازار جاهای زیادی برای سبك های مختلف است و ما هم در كنار بازی های بزرگ دیگر می توانیم بسیار بدرخشیم.

VG: دلیل این همه تاخیر چی بوده است؟ تاخیرها به قدری بوده كه دیگر عنوان Future را می توان از نام بازی برداشت.

دراست: چیزهای زیادی در رابطه با آینده وجود دارند، مثل Optical Camo كه استفاده از آن واقعا بی نظیر است.
هم اكنون نمونه های اولیه این تجهیزات وجود دارند. بسیاری از بازی سازان فقط اسلحه ها را بزرگتر می كنند و نام آینده نگرانه به آن می زنند،
ولی ما تجهیزات فوق العاده ای داریم. ما می خواستیم یك بازی بی نقص و عالی داشته باشیم، نه این كه با نقص و ایرادهای فراوان آن را عرضه كنیم و به این دلیل است كه ساخت آن طول كشید. البته نمی خواهیم زیاد شما را منتظر نگه داریم و به محض این كه كار به نحو احسن تمام شد، آن را عرضه می كنیم.
 
VG: آیا تصمیمی برای كاركردن Move و Kinect با Future Solider دارید؟

دراست: در حال حاضر چیزی نمی دانم.

VG: آیا DLC برای Future Soldier عرضه خواهد شد؟

دراست: در مورد این هم نمی توانم چیزی بگویم.

VG: قبلا در مورد تست بتای بازی صحبت كرده بودید. نسخه بتا در چه وضعیتی قرار دارد؟

دراست: تاخیرها روی تست بتا تاثیرهایی داشت، ولی همچنان وجود خواهند داشت. اگر شما Splinter Cell: Conviction را پیش خرید می کردید، می توانستید تست بتا را سریع تر بگیرید. هنوز تاریخ دقیقی نمی توانم بگویم، ولی این موضوع اتفاق خواهد افتاد.
 
VG: آیا بازی هنوز در تابستان عرضه می شود؟

دراست: هنوز تاریخ عرضه رسمی در كار نیست، ولی قطعا در تابستان عرضه خواهد شد. چون می خواهیم نظرها را برآورد کنیم و از آن ها برای اصلاح نقص های بازی استفاده کنیم.

VG: آیا نسخه Wii با PS3 و Xbox 360 متفاوت خواهد بود؟

دراست: نمی توانم در مورد آن چیزی بگویم (خنده).

VG: سازنده های Driver می توانند، چرا شما نه؟ شاید Ubisoft شما را به اندازه آن ها دوست ندارد.
دراست: (خنده) نمی دانم.
 
نویسنده: حمیدرضا نیکوفر


 



نوع مطلب : مصاحبه 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





Admin Logo
themebox Logo